bullemammans

Viktnedgång!

I februari så ställde jag mig på vågen och den stannade på 95kg!!¡¡:/ Då bestämde jag mig... Nu får det f..n vara nog nu ska fläsket bort. Började med att plocka bort kolhydrater, åt grönsaker istället. Sedan började jag röra mig mer. I maj hade jag turen att komma med i en pt online grupp med ptmalin. Där fick vi hjälp med mattips, träningsprogram och en enorm peppning från både gruppmedlemmarna och ptmalin. I måndags stod vågen på 84, 4 kg och måttet kring magen har minskat med 20 cm??? helt galet... Jag är så otroligt nöjd och stolt. Har fortfarande kilon som ska bort men nu vet jag att jag kan och det är kul. Bjuder på dessa bilder för jag är STOLT!


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linda
skriven :

Jäklar vilken skillnad! Starkt jobbar! Grattis :)

2 Anonym
skriven :

Du är så duktig Ulrika😊bra kämpat👍

3 Anonym
skriven :

Du är så duktig Ulrika😊bra kämpat👍