bullemammans

En underbar dag!

I morse tog jag tåget mot Gävle, väl där så va det 1 timmes väntan på tåget mot Ockelbo. Tog mig en kopp kaffe och en skvallertidning medans jag väntade. Skönt med lite egentid.


Sedan gick färden vidare mot Ockelbo. Där mötte jag upp mina döttrar och mitt lilla älskade barnbarn. Vi handlade grillad kyckling och potatisgratäng som vi skulle äta till lunch. Ja vi köpte lite gosaker till kaffet också. Sedan promenerade vi hem till min dotter. Tillbringade dagen där med att mysa och njuta och bara beundra min lilla Thor. Älskar detta barn så otroligt mycket.

Sedan blev det dax för hemfärd. Jag och Johanna promenerade till tåget. Resan hem gick fort. Men Johanna tyckte det blev lite tråkigt.


Haft en helt underbar dag. Fler lär det bli. Önskar man kunde åka dit flera gånger i veckan, men man får göra det bästa av det hela. Njuta till max när man är där Nu blir det tv och sängen. I morgon är det jobbdag igen.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: